Sunday, June 12, 2011

My Besday, melayan perut dan dating dengan Prof. X..lalala... :D

Salam..

Semalam 11 June 2011 merupakan besday aku yang ke-24. Tuanya rasa..adeiiii..tapi x pe yang pastu jiwa masih remaja..kuang3x...... Excited besday sendiri sampai date dalam operation sheet patient semalam pon aku tertulis 11 june 1987. What??? naseb baik perasan awal kalu tak mesti kena maranh ngan senior :P. Walaupun besday aku still kerja half day semalam. Nak buat cam ne ni spital bukan abah teman punye tapi ahmad albab punya!!! adeiii...Lepas balik kerja semalam, Lelaki XY pon datang menjemput bawa aku ke sesi melayan perut di Oldtown White Coffee kat area Ampang ni. Mentang-mentang la besday aku, mau tibai dia makan kat tempat sedap-sedap jer. Hehe

Lepas makan pecut je kereta pergi MBO dan cakap kat kakak kaunter tu nak 2 tiket nak p dating ngn Charles Xavier A.K.A Prof. X yg sangat smart, baik hati, suka tolong mutant macam i, cerdas serta kacak idaman wanita seluruh dunia..auwwwww.

Prof. X zaman muda-muda, ada rambut lagi..kelas gitu..hik3..

Credit to pak cik google

Aku ni tak baca komik marvel bagai ni, aku suka tengok movie jer sebab tu la aku tak tau detail semua. Dalam X MEN First Class ni baru aku tau yang Prof X ngn Magneto/Erik ni dulu merupakan kawan baik, Prof X pernah menyelamatkan nyawa magneto dulu. Hehe..lambatnya aku. Dalam movie ni jugak ada scene diaorg main chess. Patutla dalam movie X-Men sebelum ni simbolik Chess ni masih ada walaupun Si Magneto ni masuk jail. Dan baru tau gak yg Prof. X ni lumpuh sebab si Magneto ni jugak. Sebab berbeza matlamat maka Si Magneto ni pon menubuhkan pasukan dia sendiri. Owh..sangat touching jugak tau persahabatan mereka ni especally ada scene yang Charles Xavier ni suruh Erik mengingati saat2 ketenangan bersama ibunya yang sudah mati untuk mengawal kuasa dia nak ubah edudukan satelit tu. Sampai mengalir air mata jantan Erik k. Auwww..Charles Xavier ni sayang tau rambut dia sampai dia cakap dekat Hank, " Don't touch my hair!" bila Hank suruh dia botak. Eleh tapi nanti dia botak jugak macam ni kan:

Hai Prof. X :P

Paling tak bole blah ada Hugh Jackman dalam movie ni. Tapi aku rasa dia play role as ayah Wolverine la walaupun scene tu beberapa saat je. Tengok perangai pon dah tau ego gila tak nak join team Charles Xavier ngan Erik sampai cakap kat diaorg "Go f**k urself!". Apa-apa pun aku memang sukaaaa gilaaaarr ngan citer ni. 5 bintang!!

Habes dating ngan Prof X, sebelum balik melayang perut lagi kat Secret Recipe. Kesian Lelaki XY abes dwet dia semalam. Hahahaa..kejam2...

Sebab batuk maka minum air suam dengan fresh milk jer..haha


Sedap2 semua..makan sampai licin....

Lepas makan terus balik malam jugak lah...Best gila semalam!! kalau hari-hari macam ni bole ke??Ok, Bye ;)

6 comments:

  1. oit..heppi belated besday..da byk ek ko mkn skrg ni??bgus2, slalunye aku y jadi tong sampah,huhu

    ReplyDelete
  2. haha..xlah banyak sgt tu bole abes..jgn riso kalo ko ada makan sekali still bole pau part aku..haha

    ReplyDelete
  3. happy belated birthday friend!!
    hmm..bestnye duk dating yek..siap tgk wayang lagi tuh..wohooo..buatnye aku jeles gilak!!!!!!!!!!!!!! ;p

    ReplyDelete
  4. cik blogger: 10-Q..aku rasa ko kwn ak pling byak wish besday skali kat aku..hehe..weh nti mai la sini wayang dpn umah aku jer :)

    ReplyDelete
  5. happy belated birthday dear !!! tq sbb wish bestday saya aritu hehe

    ReplyDelete