Saturday, June 18, 2011

Jeles Dengan Kamu Yang Bekerja 5 hari Seminggu

Salam..Hari ni hari Sabtu bersamaan dengan 18 Jun 2011. Bagi sebilangan besar warga Malaysia yang bekerja, Sabtu dan Ahad merupakan HEAVEN bagi mereka tapi bagi aku, Sabtu masih perlu kerja weyyy!! huhu..Awal pagi Sabtu aku masih macam hari biasa, bangun awal dan pergi kerja. Nampak sangat perbezaan jalanraya hari Sabtu. Memang tak jem langsung. Ramai yang masih lena lagi kot.

Aku memang jeles dengan angpa yang keja 5 hari seminggu ni. Housemate aku yang 2 org tu pun cuti Sabtu Ahad..Jeles den.. Orang lain mungkin hari Jumaat dah boleh kerja dengan riang sebab esok tu da cuti tapi untuk orang yang keja Sabtu macam aku ni, tak dak maknanya. Kerja 6 hari, cuti sehari je. Pejam celik pejam celik dah Isnin balik. Kadang-kadang rasa macam tak dak life..Adeiiii..

Cuma bezanya hari Sabtu aku kerja sampai pukul 12 je lah. Biasanya hari Sabtu kes tak banyak. Macam pagi tadi ada satu kes jer dan sambung dengan ada Talk sikit. Pukul 1145 aku dah salin baju nak balik rumah. Sampai rumah terus tidur. Hehee...
Esok hari Ahad, aku nak jalan-jalan cuci mata walaupun selok poket tengok ada rm10 jer..huhu..I wish everyday is Sunday!! Ok, bye.


Tam kucing kesayangan dulu yang bila tidur x hengat dunia dah..ish2..

3 comments:

  1. i hope everyday are school holidays =)

    ReplyDelete
  2. i wish everyday i can get a lot of money!! haha..holiday? everyday is holiday!! yeahhh..

    ReplyDelete
  3. I wish ur dreams come true!! :D

    ReplyDelete