Wednesday, September 7, 2011

Aidilfitri Yang Luar Biasa..Anda?

Assalamualaikum... Rasanya belum terlambat untuk aku mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada kamu semua yang sudi membaca blog yang berhabuk lagi bersawang ini memandangkan masih lagi di bulan Syawal yang mulia. Di kesempatan ini juga,diri ini ingin menyusun 10 jari memohon kemaafan andai tersilap bicara, penulisan sepanjang penglibatan dalam dunia blogging ni ..ecehh..macam lah kau blogger yg rajin meng'update' kan :P Raya tahun ni memberi kelainan pada aku sebab merupakan raya pertama aku kena bagi duit raya..Haa kan dah kerja, apa salahnya kan? Walaupun tak banyak dan tak berpeluang untuk bagi kepada semua orang tapi dapat beri kepuasan yang tersendiri. Dah tiga bulan lebih aku tak balik kampung. Sumpah rindu sangat-sangat. Sebab tu raya tahun ni memang terasa sangat lah nak banding dengan tahun-tahun lepas.
Inilah hasil apabila shopping last minit. Baju kurung pink purple tu rm65 dan shawl satin tu rm14 jer. Bandana tu dah lama beli, recycle je. Aku memang tak suka beli baju raya mahal-mahal sebab mengikut pengalaman lepas pakai 2-3 kali setahun saja..membaziaq cheq oiii!
Bersama adik-adik yang dulu debab dan puan emak
Hari raya pon nak merempit depa nih..ish2.. Sungguhpun gembira di hari raya, tapi masih ada cebisan dalam jiwa yang sedih. Detik 1 syawal yang mengubah perasaan dengan sekelip mata, menjadi hati mereka seperti orang asing tatkala berbicara. Sungguh, disangkaan panas berpanjangan hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari. Sekian, berita hari raya luar biasa dari saya. Ok, bye :)

No comments:

Post a Comment