Saturday, July 2, 2011

Hari ini hari Ahad

Hari ini hari ahad..
Hari yang aku tunggu setiap minggu..
Hari untuk berfoya-foya..
Tapi kali ni aku masih di rumah..
Kenapa di rumah?
Kenapa tidak di klcc? ampang point? mbo?
Sebab malas nak keluar sorang-sorang..
Sebab rasa pelik jalan sorang-sorang..
Sebab ada orang tu balik kampung kat utara tak nak ajak i..
Duduk rumah dan online saja..
Tapi sebenarnya terkilan
Tak dapat jumpa bestfren sorang ni
Jauh terbang dari Sabah untuk datang interview di sini..
Sampai hati u cik blogger tak nak jumpa i..wuuaaaaa

5 comments:

  1. la, dia xjumpa ko ka? tak sempat kot

    ReplyDelete
  2. itula pasai..dia da balik sabah semalam, x sempat nak jupe

    ReplyDelete
  3. ehem2..umpat aku ke tu?? hahaa
    wey, aku mmg nk sgt jumpa ko..aku dtg ke Glen hr tu pun jam 11.30!! nk msg ko, ko keja plak..xleh sgt guna hp kn? nk tel apatah lg..jam 2.15 aku naik HR, jam 3.30 aku kena interview..jam 4 aku blk, kesian kat mak aku..xmkn tghr lg..tu yg terus blk, nk jgk jumpa ko time tu, tp ko msh keje..huhu..xpela..insya Allah ada rezeki, kt jumpa lg ;) jgn sedih2 ya

    ReplyDelete
  4. wah, kalo ader rezeki jd nurse la korang ek...nati tunggu aku taw. aku pn nk join korang jgak la =)insyaallah

    ReplyDelete
  5. cik blogger: hehe..xper..insyaAllah, ada rezeki kita lepak skali..

    cik arija: haa..tgh menunggu ko utk join jugak :)

    ReplyDelete